Μάχη «ΑΒ» – «Σκλαβενίτη» στην αγορά σούπερ μάρκετ

Απώλειες συνεχίζει να μετρά η «ΑΒ Βασιλόπουλος» από την επαναλειτουργία του δικτύου της «Μαρινόπουλος», ύστερα από τη μεταβίβασή του στον όμιλο Σκλαβενίτη, καθώς για δεύτερη συνεχή χρονιά εμφάνισε μείωση του τζίρου της, αλλά και των λειτουργικών κερδών της. Από την εξέταση των οικονομικών της στοιχείων προκύπτει ότι στην πραγματικότητα τα κέρδη που αποκόμισε η αλυσίδα το 2016, που ήταν από τις πλέον ωφελημένες από την κατάρρευση της «Μαρινόπουλος», τα έχει χάσει σε μεγάλο βαθμό το 2017 και το 2018.

Από την άλλη, η «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης» (ΕΥΣ) συνεχίζει να αυξάνει τον τζίρο της, ξεπερνώντας, συμπεριλαμβανομένης και της δραστηριότητας στην Κύπρο, τα 3,01 δισ. ευρώ το 2018, ενώ επέστρεψε σε λειτουργική κερδοφορία, μετά τις ζημίες που είχε καταγράψει το 2017.

 

 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Click to Hide Advanced Floating Content