Πώς θα χάσετε βάρος με περπάτημα

Ενώ η επιστήμη έχει αποδείξει πως το περπάτημα μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια βάρους, πολλοί τείνουν να το υποτιμούν, δίνοντας έμφαση σε πιο έντονες μορφές γυμναστικής όπως το τρέξιμο και το cardio. Ωστόσο, με συνέπεια, πειθαρχία και πρόγραμμα μπορείτε να αποκτήσετε το σώμα που επιθυμείτε περπατώντας, ακολουθώντας φυσικά και μια ισορροπημένη διατροφή. Σύμφωνα με έρευνες, με το περπάτημα μπορείτε να χάσετε γύρω στις 350 θερμίδες ανά 5 χιλιόμετρα. Παρακάτω θα βρείτε και τα tips για να το αξιοποιήσετε όσο καλύτερα γίνεται και να πετύχετε το στόχο σας για τέλειο σώμα το καλοκαίρι:

Διατηρήστε έναν καλό ρυθμό

Για να μπορέσει ένα walking session να οδηγήσει σε απώλεια βάρους, πρέπει να έχετε κατά νου πως είναι σημαντικό να διατηρείτε έναν καλό ρυθμό που απαιτεί μια συγκεκριμένη προσπάθεια. Για να σας βοηθήσουμε να καταλάβετε την ένταση που πρέπει να έχετε, σκεφτείτε ότι θα πρέπει να περπατήσετε σαν να βιάζεστε να προλάβετε ένα λεωφορείο. Όσο το κάνετε, καλό είναι να μη μιλάτε, αλλά να είστε συγκεντρωμένοι και να κρατάτε τον ρυθμό.

Η διατροφή είναι πολύ σημαντική

Όσα χιλιόμετρα και να διανύετε την ημέρα δεν θα σας φέρουν τη διαφορά αν δεν ακολουθείτε και συγκεκριμένη διατροφή. Η απώλεια βάρους εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από το φαγητό που καταναλώνουμε και πρέπει να τρώμε ισορροπημένα και υγιεινά. Ψάρια, λαχανικά, φρούτα, ίνες και άπαχα προϊόντα είναι must για να δείτε καλύτερα και γρηγορότερα αποτελέσματα στο σώμα σας.

Περπάτημα τουλάχιστον 40 λεπτά τη μέρα

Η συνέπεια στην απώλεια βάρους είναι το Α και το Ω. Για να δείτε τα επιθυμητά αποτελέσματα θα πρέπει να περπατάτε για τουλάχιστον 40 λεπτά τις καθημερινές και αν διαθέτετε χρόνο να αυξάνετε τη διάρκεια τα Σαββατοκύριακα. Ένα καλό πρόγραμμα που μπορείτε να υιοθετήσετε είναι: περπάτημα για 40 λεπτά και τουλάχιστον 5 χιλιόμετρα, ενώ τα Σαββατοκύριακα καλό θα είναι να προσθέτετε άλλα δύο χιλιόμετρα.

Κάθε μέρα, ίδια ώρα

Αν αποφασίσετε να βάλετε το περπάτημα στη ζωή σας ως τρόπος απώλειας βάρους, πρέπει να το κάνετε σωστά. Αν σας αρέσει να γυμνάζεστε το πρωί, ξεκινήστε το περπάτημα πριν πάτε στη δουλειά ή αλλιώς τελειώστε με αυτό την ημέρα σας. Το σημαντικό είναι να ακολουθείτε κάθε μέρα το ίδιο πρόγραμμα, ώστε και ο οργανισμός να συνηθίσει κινητοποιώντας τον μεταβολισμό, και εσείς να πειθαρχήσετε όσο περισσότερο γίνεται.

Το διαλειμματικό περπάτημα είναι καλή ιδέα

Δεν είναι ανάγκη να κρατάτε συνεχώς τον ίδιο ρυθμό. Μπορείτε να κάνετε εναλλαγές, με περιόδους που ανεβάζετε ένταση και άλλες που χαλαρώνετε. Έτσι ανεβαίνουν οι παλμοί και ο οργανισμός καίει περισσότερες θερμίδες.

 

 

 Vogue.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ