Ρεκόρ στις online αγορές έφερε η φετινή Black Friday

Ρεκόρ όλων των εποχών στις online αγορές προϊόντων από Έλληνες καταναλωτές σημειώθηκε το διάστημα 21 με 27 Νοεμβρίου, με την κορύφωση της online αγοραστικής δραστηριότητας να σημειώνεται την Παρασκευή 27 του μήνα, ανήμερα της Black Friday.

Ειδικότερα, εντυπωσιακή άνοδος κατά 154,9% σημειώθηκε στην αξία των online αγορών το διάστημα από το Σάββατο 21 έως και την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου, σε σχέση με τον μέσο όρο των προηγούμενων 8 εβδομάδων του 2020 (μέσα Σεπτέμβρη – μέσα Νοέμβρη 2020). Μάλιστα, η έντονη αγοραστική τάση των καταναλωτών οδήγησε στο να καταγραφεί 43,6% μεγαλύτερος τζίρος στη φετινή Black Friday σε σχέση με την περσινή. Επίσης, σημειώθηκε 73,5% μεγαλύτερος τζίρος σε επίπεδο εβδομάδας, γεγονός που δικαιολογείται απόλυτα, από τη στιγμή που τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά, λόγω του lockdown.

Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), φέτος καταγράφηκε και ιδιαίτερα υψηλή αύξηση επισκεψιμότητας κατά το εξεταζόμενο διάστημα. Η αύξηση ήταν της τάξης του 78,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή εβδομάδα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων των μηχανών σύγκρισης τιμών.

Όπως επισημαίνει ο Σύνδεσμος, οι καταναλωτές αναζητούσαν σε αυτές τις καλύτερες εκπτώσεις, οι οποίες ακούμπησαν και το 79% σε κατηγορίες τεχνολογίας, ειδών σπιτιού, μόδας, ψυχαγωγίας & αθλητισμού, υγείας και ομορφιάς, παιδικών & βρεφικών ειδών, αυτοκίνησης & μοτοκίνησης και επαγγελματικών ειδών.

 

Συνολικά, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, η πανδημία Covid-19 αναμένεται να έχει θετική επίδραση στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι online πωλήσεις το 2020 στην περιοχή αναμένεται να ανέλθουν σε €717 δισ., αυξημένες κατά 12,7% σε σχέση με το περασμένο έτος. Το 2019, ο κύκλος εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη είχε ανέλθει σε €636 δισ. το 2019, διευρυμένος κατά 14,2% έναντι του 2019.

 

 

 

Newsbreak

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Click to Hide Advanced Floating Content