Ρένα Παπαδάκη: Κανένας μόνος, κανένας αβοήθητος το Πάσχα στο Ηράκλειο

“Κανένας μόνος, κανένας αβοήθητος” είναι το σύνθημα του Δήμου Ηρακλείου γι αυτό το δύσκολο Πάσχα εν μέσω πανδημίας. Παράλληλα είναι και το στοίχημα που οι άνθρωποι του Δήμου που ασχολούνται με τις κοινωνικές υπηρεσίες δίνουν μάχη για να το κερδίσουν.

Όπως ανέφερε στη neadrasis.gr η αντιδήμαρχος κοινωνικών υπηρεσιών Ρένα Παπαδάκη: “Τα πράγματα δεν είναι εύκολα, ούτε σε πρακτικό επίπεδο αλλά ούτε και σε ψυχολογικό. Ο Δήμος Ηρακλείου από την πρώτη στιγμή της πανδημίας έθεσε στο επίκεντρο τον πολίτη και την προστασία του, δίνοντας τη μάχη καθημερινά και σε όλα τα επίπεδα. Η μάχη αυτή συνεχίζεται ενώ στόχος του Δήμου Ηρακλείου είναι αυτό το Πάσχα κανένας πολίτης να μη νιώσει μόνος και αβοήθητος στην πόλη”.

Τις επόμενες μέρες θα κατασκευαστούν και θα μοιραστούν τα γλυκά (καλιτσουνάκια, τσουρέκια, κόκκινα αυγά) που θα μοιραστούν στα μέλη των Κέντρων Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων αλλά και σε όσους έχουν καταγραφεί από τις υπηρεσίες του Δήμου. Παράλληλα γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να μοιραστεί κρέας σε επτακόσιες περίπου οικογένειες, με την κ.Παπαδάκη να επισημαίνει ότι πρόκειται για τις οικογένειες που στηρίζονται από το Κοινωνικό Παντοπωλείο αλλά και κάποιες άλλες που έχουν καταγραφεί από τις κοινωνικές υπηρεσίες και αντιμετωπίζουν προβλήματα διαβίωσης.

Παράλληλα συνεχίζονται απρόσκοπτα οι διανομές τροφίμων τόσο μέσω των ΤΕΒΑ (πρόγραμμα επισιτιστικής βοήθειας) όσο και από το Κοινωνικό Παντοπωλείο. Στα ίδια πλαίσια θα λειτουργήσει το πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι που θα παρέχει βοήθεια όπου χρειαστεί αλλά και το κέντρο αστέγων ενώ θα φροντιστούν και οι άστεγοι που αρνούνται να φιλοξενηθούν στο κέντρο και μένουν στο δρόμο. Ο Δήμος συνεργάζεται στενά με όλες τις δομές που προσφέρουν στο συνάνθρωπο όπως τα ιδρύματα Καλοκαιρινού, κάνοντας πράξη την αλληλεγγύη.

Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η κ.Παπαδάκη: “υπάρχουν κάποιοι άστεγοι που αρνούνται να φιλοξενηθούν σε δομές και έτσι πηγαίνουμε εμείς σε αυτούς, δίνοντας τους εκεί που βρίσκονται τα απαραίτητα για την επιβίωση τους. Παράλληλα υπάρχει και το ημερήσιο κέντρο αστέγων που μπορούν να ξεκουραστούν ή να κάνουν ένα μπάνιο”.

Παράλληλα συνεχίζουν να λειτουργούν οι δύο τηλεφωνικές γραμμές που πολύ νωρίς έθεσε στη διάθεση των πολιτών ο Δήμος. Η γραμμή 28134099 αφορά την παροχή βοήθειας προς τους πολίτες που δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν κάποια πρακτικά προβλήματα που προκύπτουν και η γραμμή 2813409990 αφορά στην παροχή ψυχολογικής βοήθειας.

Μέσα από αυτές τις γραμμές αλλά και τις δομές του Δήμου καταγράφονται τα κοινωνικά προβλήματα που εντάθηκαν στην περίοδο της πανδημίας.

Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η κ.Παπαδάκη: “τα αιτήματα για επιδόματα, για βοήθεια, για φάρμακα από το κοινωνικό φαρμακείο, για παροχή βοήθειας από το κοινωνικό ιατρείο και τις υπηρεσίες του Δήμου, για παροχή ψυχολογικής βοήθειας αυξήθηκαν καταγράφοντας ανάγλυφα τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας για τους πολίτες του Δήμου Ηρακλείου”.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Click to Hide Advanced Floating Content