Τα παραμύθια που ήξερες, γιαγιά, να τα ξεχάσεις

Της Ελένης Μανιωράκη - Ζωϊδάκη(*)

          “Η   ντραγκ κουίν που έσωσε τα Χριστούγεννα “

Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν ο κακός ο λύκος, η πονηρή η αλεπού, η αργή χελώνα, ο υπερήφανος κόκορας ο κακός δράκος κι αμέτρητα άλλα ζώα με τα ελαττώματα ή τα προτερήματα τους. Ξεχάστε τα παραμυθάδες  αυτά τα παραμύθια, κι εσείς παιδάκια μου ετοιμαστείτε για την βουτιά στο στημένο, ξενόφερτο, που την    ορθότητα  του  την έχουν καθορίσει ξένοι. Στα παραμύθια αυτά, όχι μόνο απουσιάζει η ελληνική κουλτούρα,  αλλά  αναποδογυρίζουν όλα τα  μέχρι σήμερα στάνταρ κι οι ισχύουσες αξίες μεταλλάσσονται.

Κι όλα αυτά γίνονται μεθοδευμένα και με σύστημα.

Έτσι σαν  κεραυνός έπεσε, Χριστουγεννιάτικα, η δημοσιευμένη πρόσκληση:
«Το Θεσσαλονίκη PRIDE κι οι οικογένειες « ουράνιο τόξο» με την υποστήριξη του τμήματος πολιτισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας,  πραγματοποιεί  εκπαιδευτική δράση για παιδιά από 3 έως 12 χρονών.
Στην εκπαιδευτική αυτή δράση θα γίνει ανάγνωση από τους «ντραγκ κουίνς », του Χριστουγεννιάτικου παραμυθιού “Η   ντραγκ κουίν που έσωσε τα Χριστούγεννα ”
Οι  ντραγκ κουίνς, θα μιλήσουν μέσα από το παραμύθι,  για τα «έμφυλα στερεότυπα»  και για το πώς τα χρώματα και τα παιχνίδια δεν έχουν φύλο  κι ότι κάθε παιδί μπορεί να παίζει με όποιο παιχνίδι και να ντύνεται με όποια ρούχα  αυτό επιθυμεί, χωρίς διακρίσεις.
Η δράση θα φιλοξενηθεί στον παιδικό σταθμό «ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ» στην Καλαμαριά από την ομάδα «θεραπεύειν». Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία βεβαίως προϋποθέτει την συγκατάθεση των γονέων για την συμμετοχή.  Όμως είναι απορίας άξιο τι έχει να προσφέρει σε παιδιά 3 ετών να τους διαβάζουν παραμύθια άντρες που ντύνονται γυναίκες ή γυναίκες που ντύνονται άντρες με πολύχρομα και περίεργα ρούχα ; Γιατί πρέπει να βάλουν ανήλικα παιδιά σε τέτοια διλήμματα για  την ταυτότητα των φύλων! Αυτού του είδους παιδικές εκδηλώσεις ξεκίνησαν από το San Fransisco.
Ποιοι είναι όμως αυτοί οι ντραγκ κουίνς;

Συνήθως «οι ντραγκ κουίν» είναι καλλιτέχνες που μέσα από τον τρόπο που ντύνονται ή και εκφράζονται- έχουν σκοπό να διασκεδάσουν το κοινό ή να περάσουν κοινωνικά μηνύματα.    Συνήθη χαρακτηριστικά των ντραγκ κουίν είναι το έντονο μακιγιάζ, καθώς και η χρήση περουκών σε ασυνήθιστες κομμώσεις.  Προέλευση του όρου «ντραγκ κουίνς» υπάρχει η πιθανότητα να προέρχεται από το λεξιλόγιο που χρησιμοποιείται από την ομοφυλοφυλική κοινότητα της Βρετανίας.  .
Οι ίδιοι υπεραμύνθηκαν της εκπαιδευτικής αξίας των παραμυθιών τους : «Σκοπός μας είναι» λένε «μέσα από το παραμύθι να απαλλάξουμε τα παιδιά από τις απολιθωμένες αντιλήψεις που βομβαρδίζονται,  ότι τα χρώματα και τα παιχνίδια έχουν συγκεκριμένο φύλο και να τα αφήσουμε να αναπτύξουν ελεύθερα την προσωπικότητά τους, χωρίς να γεμίζουν με ενοχές, γιατί προτιμούν το ένα ή το άλλο παιχνίδι». Εν συνεχεία επέλεξαν   την επίθεση εναντίον των αντιφρονούντων λέγοντας πως χρησιμοποιούν  απαράδεκτο, κακοποιητικό, ακραίο ρατσιστικό και τρανσφοβικό λόγο». Κι οι απορίες να αιωρούνται αναπάντητες.
Γιατί δεν μαζεύοντα μεταξύ τους οι ενήλικοι που υποστηρίζουν τέτοιες πρωτοβουλίες και «καλλιτεχνικές» ανησυχίες να διασκεδάσουν όσο θέλουν; Γιατί ψάχνουν επιβεβαίωση σε τόσο μικρές ηλικίες; Ή καλύτερα, τι ακριβώς ψάχνουν σε τόσο μικρές ηλικίες;

Οι αντιδράσεις όπως αναμενόταν ήταν πολλές.  Τα δρώμενα κατά την  εορταστική, εκπαιδευτικού περιεχομένου αυτή δράση, χαρακτηρίστηκε ως αθλιότητα. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα με πλάγιο τρόπο να επιβάλει τέτοια πρότυπα σε παιδάκια.  Αλήθεια γιατί δεν αφήνουν την φύση να κάνει ότι έκανε χιλιάδες χρόνια τώρα, σε όλα τα έμβια όντα; Γιατί διαμορφώνουν τον σεξουαλικό προσανατολισμό  ακόμη και σε τρίχρονα μωρά, σε τι τους συμφέρει η εκπόρνευση των παιδιών; Με    αυτήν την υπερπληροφόρηση που ξεχειλώνει την σκέψη, και πριν  προλάβει το άτομο να διαμορφώσει την προσωπικότητα του,  προωθείται στην ουδετεροποίηση, αυτό είναι έγκλημα. Κι έτσι η νέα τάξη κατασκευάζει  ανθρώπους, όπως την  βολεύει, ουδέτερους  και σε όλα, καθοδηγούμενους.   Όπως βλέπουμε καινούριες  λέξεις μπήκαν στο λεξιλόγιο μας  άγνωστες στο ευρύ κοινό, ενώ καταργούνται με σύστημα αιώνων λέξεις, γιατί  εμποδίζουν την εξάπλωση  της νέας παραγματικότητας. Λέξεις χαϊδευτικές όπως « άγγελε μου, βασιλιά μου, όμορφε μου, Θεέ μου, Παναγία μου, Χριστέ μου, ήρωα μου, κούκλα μου, είσαι άριστος, είσαι πρώτος, μπράβο» δεν έχουν θέση στο ανθρώπινο λεξιλόγιο.    Υπό διωγμόν κι οι λέξεις αγόρι,κορίτσι» κι άλλες που κατά την άποψη τους καλλιεργούν τον ρατσισμό.  Δύο από  τις  λέξεις που ενοχλούν, περισσότερο, είναι η λέξεις « μητέρα – πατέρας»

Ναι καλά ακούσατε οι θεϊκές αυτές λέξεις διαγράφονται. Ο πατέρας θα λέγεται  γονέας Α΄κι η μητέρα γονέας Β΄» . κι όλα αυτά για να  μην αφήσουμε τα ΛΟΑΤΚΙ να νιώσουν κατωτερότητα.  Δεν ενοχλούν τα  ΛΟΑΤΚΙ, ο καθένας έτσι είναι, έτσι νιώθει,  με γεια του με χαρά του. Πολλοί φίλοι μας διαθέτουν ιδιαιτερότητες, όμως έχουν την πλήρη αποδοχή μας. Το να γίνονται όμως πρότυπακαι τα    παιδιά μας   να προωθούνται στην ιδιατερότητα (ανωμαλία) με πλάγια μέσα αυτό λέγεται έγκλημα. Ποια  είναι όμως τα  ΛΟΑΤΚΙ;  Είναι τα αρχικά των λέξεων :  Λεσβία , Ομοφυλόφιλος, Αμφιφυλόφιλος, Τρανς, Queer και Ίντερσεξ .

Κι όμως  για  τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ , διοργανώνονται  σεμινάρια επιμόρφωσης των  δημοσίων υπαλλήλων,   για την σύνταξη της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα,  την ένταξη των διεμφυλικών στα προγράμματα του ΟΑΕΔ, την μεταγωγή των τρανς κρατουμένων γυναικών σε γυναικείες φυλακές που έχουν διαμορφωθεί ειδικά για εκείνες και την εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στα σχολεία.
Ξεκινώντας λοιπό από το παραμύθι φθάνουμε σε ακραίες αποφάσεις υπέρ των ΛΟΑΤΚΙ σαν να πρόκειται να αποτελέσουν τον πυρήνα του νέου κόσμου που ετοιμάζουν.  Κι εμείς μιλάμε για το αύριο σαν να υπάρχει,  κηδεύοντας τα  ανθρώπινα  ιδεώδη και τις εξουσίες της μάνας φύσης.

  Φανερό λοιπόν, ότι μετά   τον έλεγχο της τροφής και του νερού  μετά τις προσπάθειες αλλαγής και ελέγχου του κλίματος και των φυσικών φαινομένων (HAARP),    έφτασε μάλλον η ώρα να αλλάξουν ή μάλλον να καταργήσουν εντελώς το ανθρώπινο είδος με τα μοναδικά Θεόσταλτα χαρακτηριστικά του και το αντικαταστήσουν   μ’   ένα άψυχο, δίχως συναίσθημα και πλήρως προγραμματιζόμενο ανθρωπόμορφο πλάσμα, που σταδιακά θα αφομοιωθεί μέσα στο ανθρώπινο είδος, εξοντώνοντας το.

Έτσι ξεκινώντας να εκπαιδεύουν τα παιδιά μέσω παραμυθιών, θα φθάσουν να πετύχουν τον σκοπό τους, αφού οι περισσότεροι γονείς δεν μπορούν να καταλάβουν τα μηνύματα που στέλνονται στα παιδιά μέσω των παραμυθιών. Δυστυχώς οι υποψιασμένοι για όλα όσα συμβαίνουν αντιμετωπίζονται σαν εχθροί της ανθρωπότητας στην νέα αυτή ψηφιακή δικτατορία.

ΕΛΕΝΗ ΜΑΝΙΩΡΑΚΗ- ΖΩΙΔΑΚΗ
( δασκάλα, λογοτέχνις)

 

(*) Η κ. Ελένη Μανιωράκη – Ζωϊδάκη είναι δασκάλα – λογοτέχνις

 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Click to Hide Advanced Floating Content