Πρόβλημα: Δεν σηκώνει κανείς τηλέφωνο στο Δημόσιο!

Την πλήρη αδυναμία επικοινωνίας με τις υπηρεσίες του Δημοσίου καταγγέλλουν καθημερινά εκατοντάδες μικρομεσαίοι επιχειρηματίες αλλά και γενικά οι πολίτες.

Οι καταγγελίες κάνουν λόγο για πλήρη αδυναμία επικοινωνίας -μέσω τηλεφώνου– με τις υπηρεσίες του Δημοσίου, τα ασφαλιστικά ταμεία, κ.α.

Τα τηλέφωνα εμφανίζονται σαν διαρκώς κατειλημμένα κι όποια “χτυπούν”, δεν απαντούν ποτέ, πάντα εντός του ωραρίου των υπηρεσιών. Κάποιες υπηρεσίες μάλιστα βάζουν αυτόματο τηλεφωνητή που λέει άλλα αντ’ άλλων!

Τις περισσότερες φορές, η ιδιαιτερότητα των προβλημάτων των φορολογουμένων και των ασφαλισμένων είναι τέτοια, που είναι απαραίτητο να προηγηθεί συνεννόηση με αρμόδιο υπάλληλο για τον καθορισμό «ραντεβού». Έτσι, πολλοί αναγκάζονται να μεταβούν αυτοπροσώπως στην υπηρεσία που χρειάζονται, χωρίς δυστυχώς να εξυπηρετηθούν, καθώς δεν έχουν ραντεβού! Και βέβαια, πολλοί πολίτες τηλεφωνούν από την επαρχία σε υπηρεσίες της Αθήνας ή άλλων κέντρων και αν τα τηλέφωνα δεν απαντούν, είναι υποχρεωμένοι να μεταβούν προσωπικά στις υπηρεσίες, κάτι βέβαια που ούτε είναι εύκολο, ούτε επιτρέπεται τώρα με τους περιορισμούς στις μετακινήσεις.

Τα προβλήματα στην επικοινωνία των συναλλασσόμενων πολιτών, ασφαλισμένων, συνταξιούχων, αλλά και επιχειρηματιών με τις υπηρεσίες έχουν πολλαπλασιαστεί λόγω της υποχρεωτικής τηλεργασίας, αλλά και της χρήσης αδειών ειδικού σκοπού.

Οι ίδιοι οι υπουργοί πρέπει να παρέμβουν, και να υποχρεώσουν τους υπαλλήλους των υπηρεσιών τους να σηκώνουν και να απαντούν στα τηλέφωνα, γιατί το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρό και η ταλαιπωρία των πολιτών μεγάλη και αδικαιολόγητη.

Μ.Γ.

 

 

 

 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ