Εκπλήξεις έκρυβε η πρώτη ημέρα εκκίνησης των νέων εκπομπών με τον κόσμο να μην έχει ακόμη καθίσει απέναντι από την τηλεόραση.
Λίγο ο καλός καιρός που ευνοεί τις βόλτες αλλά και η καθυστέρηση στο άνοιγμα των σχολείων δεν βοήθησαν ώστε να σημειωθούν υψηλές τηλεθεάσεις στις πρεμιέρες των εκπομπών που έκαναν χθες ποδαρικό με αποτέλεσμα να καταγράφεται ήδη προβληματισμός στα τηλεοπτικά στρατόπεδα.
Η πρεμιέρα του «Happy Day» στον Alpha με την Σταματίνα Τσιμτσιλή είχε μέσο όρο στο δυναμικό κοινό 14% και στο σύνολο 10,5%
Συγκεκριμένα, η «Ωρα για Μελέτη» με την Ελεονώρα Μελέτη στον Alpha ήταν η απόλυτη νικήτρια της πρωινής ζώνης καθώς σημείωσε ποσοστό κοντά στο 18% στο δυναμικό κοινό και σχεδόν 15% στο σύνολο.
Το «Πρωινό» στον ΑΝΤ1 με τη Φαίη Σκορδά τερμάτισε δεύτερο με 14% στο 18 – 54 και 14,5% στο σύνολο, η «Φωλιά των Κου Κου» στο Star περιορίστηκε στο 12,6% στο δυναμικό και 10% στο σύνολο ενώ κάτω από το 10% βρέθηκε το καλοκαιρινό μαγκαζίνο του Open «Καλοκαίρι not».
Πρώτη στο γενικό σύνολο στη ζώνη ήταν η εκπομπή «Αταίριαστοι» στον ΣΚΑΪ με 20% και στο δυναμικό κοινό περιορίστηκαν στο 9,5%.
Η είσοδος της εκπομπής «Αλήθειες με τη Ζήνα» στο Star ήταν η κυρίαρχος στην προμεσημεριανή ζώνη καθώς σημείωσε 15,6% στο δυναμικό κοινό και 14% στο σύνολο.
Σημαντική υποχώρηση για την εκπομπή «Love it» με την Ιωάννα Μαλέσκου στον ΣΚΑΪ με 11% στο 18 – 54 και μόλις 9,2% στο σύνολο.
Στα δελτία ειδήσεων πρώτος στο δυναμικό κοινό ήταν ο Alpha με 16,2% ενώ στο σύνολο ήταν ο ΣΚΑΪ με 20,5%. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το δελτίο ειδήσεων του Star.
Στην Prime time κυριάρχησε το «GNTM» καθώς ο μέσος όρος της πρεμιέρας στο νεανικό κοινό έφτασε το 28,5% και στο σύνολο το 19%. Το υψηλότερο ποσοστό σε τέταρτο ήταν 34%.
Οι «Οκτώ λέξεις» του Ανδρέα Γεωργίου έμειναν σταθερές με 19,6% στο σύνολο και 13% στο δυναμικό κοινό.
Το «Big Brother» διατήρησε τα ποσοστά του με 24% στο δυναμικό κοινό και 23,1% στο σύνολο.