Συναυλία του Τρίο Anasan στο Πολιτιστικό Κέντρο Ηρακλείου

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021 | 21:00 | Αίθουσα Συναυλιών

To Trio Anasan πήρε το όνομά του από τον όρο που σημαίνει συζήτηση σε χαμηλή ένταση, ψίθυρος (Espernanto: anasan, n. conversation in low tone or whisper), ενώ ταυτόχρονα κλείνει μέσα του τα ονόματα των συντελεστών του (Αναστασία, Ασπασία, Άννυ).
Το πρόγραμμα αυτής της συναυλίας αποτελείται από  έργα του ύστερου ρομαντισμού και των αρχών του 20ου αιώνα. Στο ξεκίνημα του προγράμματος παρουσιάζονται έργα με έντονο το ρομαντικό στοιχείο, και λιγότερο γνωστά στο ευρύ κοινό, δίνοντάς στον ακροατή την ευκαιρία να εξοικειωθεί με τα ηχοχρώματα των τριών οργάνων. Σταδιακά ενισχύονται τόσο ο ιμπρεσσιονιστικός και συνάμα αφαιρετικός χαρακτήρας της μουσικής, όσο και τα ιδιαίτερα ρυθμικά και αρμονικά χρώματα της χώρας προέλευσης κάθε συνθέτη. Το άκουσμα γίνεται όλο και πιο οικείο, όλο και πιο χορευτικό, για να καταλήξει μέσα από μια σειρά ετερόκλητων παραδοσιακών μοτίβων, σε μια έκρηξη πάθους, στο έργο του μοναδικού συνθέτη εκτός Ευρώπης, του Αργεντινού Άστορ Πιατσόλα.

Συντελεστές:
Νατάσα Άννινου | φλάουτο
Άννυ Καλογεράκη | κόρνο
Ασπασία Καραλή | πιάνο

Πρόγραμμα

Franz Doppler | Souvenir du Rigi (Αρ. 34), τρίο
Georges Bizet | Τρίο
Camille Saint-Saëns | Romance (Αρ. 36) για κόρνο ή βιολοντσέλο και πιάνο
Bernhard Eduard Müller | Serenade (Αρ.15) για φλάουτο, κόρνο και πιάνο
Georges Bizet | Carmen, Intermezzo, τρίο
Sergei Rachmaninoff | Vocalise (Αρ. 34) No. 14, διασκευή για κόρνο και πιάνο του William Kuyper
Γιάννης Κωνσταντινίδης | Σουίτα πάνω σε λαϊκές μελωδίες των Δωδεκανήσων, προσαρμογή για φλάουτο και πιάνο της Νατάσας Άννινου
Maurice Ravel | Pièce en forme de Habanera για φλάουτο και πιάνο
Astor Piazzolla | Oblivion, διασκευή για φλάουτο, κόρνο και πιάνο της Ντένης Σκανδαλάκη

Προπώληση εισιτηρίων
Η προπώληση των εισιτηρίων, αξίας 8 και 5 € (γενική είσοδος) ξεκίνησε και γίνεται αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Το κοινό μπορεί να τα προμηθευτεί από:

  • Το Βιβλιοπωλείο Βικελαίας Δημοτικής Βιβλιοθήκης (Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο: 09:00 – 15:00 και Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 09:00 – 14:00 & 17:30 – 21:00)
  • Το viva.gr, από εδώ: https://bit.ly/3aycucP
  • Το Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου, πριν την έναρξη κάθε εκδήλωσης

Το Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου λειτουργεί ως μεικτός χώρος εκδηλώσεων, με πληρότητα 50%, σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα. Για την είσοδο του κοινού στο χώρο απαιτείται η επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού, ή νόσησης, ή αρνητικού αποτελέσματος Rapid Test που έχει διενεργηθεί εντός 48 ωρών πριν την έναρξη της εκδήλωσης. Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική.

Βιογραφικά Ερμηνευτών

Νατάσα Άννινου | φλάουτο
Γεννήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης. Ξεκίνησε φλάουτο σε ηλικία 9 ετών με την Μ. Αλεξάκη και το 2014 πήρε πτυχίο με βαθμό Άριστα. Συνέχισε τις σπουδές της με τον Π. Δράκο και το 2016 πήρε δίπλωμα με βαθμό Άριστα.
Από την ηλικία των 16 ετών έως και σήμερα εργάζεται στη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Ηρακλείου ως μόνιμο μέλος. Από το 2015 είναι ενεργό μέλος της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων Κρήτης και παράλληλα διδάσκει σε Ωδεία και Μουσικές Σχολές της Κρήτης.

Άννυ Καλογεράκη | κόρνο
Γεννήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης. Ξεκίνησε σπουδές πιάνου και θεωρητικών σε ηλικία 11 ετών με τον Ν. Τσολάκη. Το 1990 πήρε πτυχίο Αρμονίας με βαθμό Άριστα στο Ωδείο Ορφείο Αθηνών όπου και συνέχισε τις σπουδές στο πιάνο με την Κ. Χαραλαμποπούλου. Το 1992 με τον Κ. Νόνη πήρε πτυχίο Αντίστιξης καθώς και το1994 πτυχίο Φυγής με  βαθμό Άριστα. Από το 1991-1993 παρακολούθησε το μεταπτυχιακό κύκλο σπουδών μουσικοκινητικής αγωγής Σύστημα ORFF  υπό την επίβλεψη του Ινστιτούτου ORFF του Σάλτσμπουργκ. To 2008 ξεκίνησε μαθήματα κόρνου με τον Ε. Σκούρα και το 2016 πήρε δίπλωμα με βαθμό Άριστα.
Ξεκίνησε να διδάσκει σε ωδεία, μουσικές σχολές και νηπιαγωγεία της Αθήνας από το 1994 και από το 2000 είναι ιδιοκτήτρια της μουσικής σχολής Πρελούδιο στο Ηράκλειο Κρήτης όπου διδάσκει πιάνο, θεωρητικά, κόρνο και μουσικοκινητική αγωγή. Από το 2015 είναι ενεργό μέλος της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων και της Φιλαρμονικής Δήμου Ηρακλείου.

Ασπασία Καραλή | πιάνο
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Ξεκίνησε μαθήματα πιάνου με την Εύη Ματαράγκα και πήρε το δίπλωμά της από το ωδείο Κλασικής και Σύγχρονης Μουσικής το 2001, με βαθμό Άριστα Παμψηφεί. Έχει πτυχία Αρμονίας (1997) και Αντίστιξης (2002) με βαθμό Άριστα από το ίδιο ωδείο, με καθηγητή τον συνθέτη Σπύρο Μάζη και δίπλωμα τσέμπαλου (2002) από το ωδείο Atheneum και την τάξη της Μαργαρίτας Δαλμάτη με βαθμό Άριστα παμψηφεί και το Αριστείον της σχολής – Βραβείο Ferruccio Vignanelli για τη μουσική ερμηνεία στο τσέμπαλο, της Ακαδημίας της Αγίας Καικιλίας της Ρώμης. Είναι αριστούχος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στην ερμηνεία στο πιάνο και αριστούχος του μεταπτυχιακού προγράμματος «Πολιτισμός και Ανθρώπινη Ανάπτυξη», με κατεύθυνση «Τέχνη και Ανθρώπινη Δημιουργικότητα στην Πολιτισμική Διαδικασία», στο Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης. Η μεταπτυχιακή εργασία της ολοκληρώθηκε στο Πανεπιστήμιο Paris VII στο Παρίσι, στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος έρευνας: Ψυχανάλυση και κοινωνικό πεδίο (Psychanalyse et champ social), με υπεύθυνους καθηγητές τους Paul-Laurent Assoun και Markos Zafiropoulos. Από τον Απρίλιο του 2021 είναι υποψήφια διδάκτωρ στο Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης, με πεδίο έρευνας τη δημιουργικότητα και την αυθεντικότητα στην πιανιστική ερμηνεία κλασσικής μουσικής. Έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια πιάνου και master classes με τους Μάρεκ Γιαμπλόνσκι, Ζαν Φρανσουά Χέισερ, Πωλ Μπαντούρα Σκόντα, Γιόντι Σόλομον, Χοακίν Σοριάνο, πιανιστικής συνοδείας με τον καθηγητή Φουξ και μουσικής δωματίου με το Trio Verdehr.
Έχει εμφανιστεί σε ρεσιτάλ πιάνου και συναυλίες μουσικής δωματίου, ερμηνεύοντας πιάνο ή τσέμπαλο στην Αθήνα, την Κέρκυρα, το Ηράκλειο, στα φεστιβάλ Σύμης και Καβάλας, στο Μουσικό Τμήμα του Πανεπιστημίου του York στην Αγγλία και στο Palazzo della Corgna στο Castillione del Lago της Ιταλίας. Υπήρξε μέλος της χορωδίας του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου στην Κέρκυρα και της χορωδίας Coro de la Domenica στο Ηράκλειο, με τις οποίες εμφανίστηκε σε πολλές συναυλίες στην Κέρκυρα, την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη ως πολιτιστική πρωτεύουσα, το Ηράκλειο, τα Χανιά και τον Άγιο Νικόλαο. Από το 1998 εργάζεται ως καθηγήτρια πιάνου και θεωρητικών σε ωδεία στην Κέρκυρα, την Αθήνα και το Ηράκλειο Κρήτης και στα Μουσικά Σχολεία Ιλίου και Ηρακλείου. Το 2004 διορίστηκε ως μόνιμη καθηγήτρια μουσικής στη Β/θμια εκπαίδευση και έκτοτε διδάσκει πιάνο, θεωρητικά και μουσικά σύνολα, στο Μουσικό Σχολείο Ηρακλείου.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Click to Hide Advanced Floating Content