Επανεξετάζονται τα projects του ΒΟΑΚ

Όλα τα σενάρια επανεξετάζονται για τρία από τα μεγαλύτερα projects του Υπουργείου Υποδομών. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com πρόκειται για τα έργα Πάτρα-Πύργος, την εργολαβία-σκούπα της Αμβρακίας Οδού και τον ΒΟΑΚ.

Ο προβληματισμός για τον Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης

Το υπουργείο Υποδομών είχε προωθήσει την κατασκευή του ΒΟΑΚ με τρεις τρόπους: το τμήμα Χανιά – Χερσόνησος με σύμβαση παραχώρησης, το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη με ΣΔΙΤ και το υπόλοιπο ως δημόσιο έργο. Μάλιστα, στη σπουδή του να εμφανίσει πρόοδο στο έργο, το υπουργείο άλλαξε το τεχνικό αντικείμενο του έργου, ενώ ο διαγωνισμός βρισκόταν σε εξέλιξη (πέρασε στη β΄ φάση τον Μάρτιο), προσθέτοντας στο προς παραχώρηση τμήμα Χανίων – Χερσονήσου και το τμήμα Κισσάμου – Χανίων, μήκους 32 χλμ.

Σύμφωνα με πηγές του περιβάλλοντος του κ. Κώστα Καραμανλή, το έργο βρίσκεται εντελώς «στον αέρα». Δεν είναι επαρκώς μελετημένο, δεν έχει καν οριστική χάραξη, ούτε βέβαια απαλλοτριώσεις. Οπως εκτιμάται, η συνέχιση του διαγωνισμού θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια το Δημόσιο στη θέση του απολογουμένου και στην καταβολή αποζημιώσεων για τις καθυστερήσεις. Προεκλογικά ο κ. Καραμανλής είχε δηλώσει ότι το έργο πρέπει να δημοπρατηθεί ενιαίο.

 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ