Προς ιδιωτικοποίηση το λιμάνι του Ηρακλείου – Ενδιαφέρεται ο Εμάνουελ Γκριμάλντι

Δέκα λιμάνια (μεταξύ των οποίων και αυτό του Ηρακλείου) και επτά μαρίνες θα «βγάλει»  προς  ιδιωτικοποίηση η κυβέρνηση.  Το ενδιαφέρον των ξένων επενδυτών είναι μεγάλο. Αλλά ζητούν να μάθουν το πλαίσιο λειτουργίας  για το οποίο ζητάνε σταθερότητα. Κινέζοι και Άραβες είναι ψηλά στη λίστα των εν δυνάμει επενδυτών, όπως επεσήμανε ΥΝΑ, Γιάννης Πλακιωτάκης.

Η εθνική λιμενική πολιτική αναθεωρείται και θα προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση για τα 10 περιφερειακά λιμάνια που λειτουργούν με τη μορφή της Ανώνυμης Εταιρείας -Αλεξανδρούπολης, Ελευσίνας, Λαυρίου, Ραφήνας, Ηγουμενίτσας, Κέρκυρας, Καβάλας, Βόλου, Πάτρας και Ηρακλείου.

Σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας, η περίπτωση κάθε λιμανιού θα εξεταστεί ξεχωριστά, ούτως ώστε, πάντα με γνώμονα τα δημόσια έσοδα, να αποφασιστεί το σωστό μοντέλο ιδιωτικοποίησης και ανάπτυξης. Ήδη το ΤΑΙΠΕΔ κάνει μελέτες.

Ενδιαφέρεται και ο Εμάνουελ Γκριμάλντι

Ενδιαφέρον έχει ήδη δείξει ήδη ο Εμάνουελ Γκριμάλντι  ο οποίος δήλωσε πρόσφατα:  «Οι ευκαιρίες για τον Όμιλο στην Ελλάδα είναι τα λιμάνια της Πάτρας, Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου».

O Εμάνουελ Γκριμάλντι

Η Ελλάδα έχει καταστεί κομβικό σημείο των παγκόσμιων μεταφορών αφού όλα  τα στοιχεία δείχνουν ότι το μερίδιο της συνολικής διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στον άξονα Ευρώπη – Άπω Ανατολή έναντι των άλλων εμπορευματικών διαδρομών μέσω Ατλαντικού και μέσω Ειρηνικού,  αυξήθηκε από 27% το 1995, σε 45% το 2018.

 

 

newmoney

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Click to Hide Advanced Floating Content