«Kαμπάνα» σε εταιρεία που «βομβάρδιζε» πολίτη με διαφημιστικά SMS

«Καμπάνα» 20.000 ευρώ επέβαλε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα σε εταιρεία που «βομβάρδιζε» πολίτη με SMS, διαφημίζοντας προϊόντα της, χωρίς τη θέληση του.

Ο πολίτης είχε απηυδίσει, καθώς αν και είχε ζητήσει να διαγράψει τα στοιχεία του, η εταιρεία συνέχιζε να του στέλνει μηνύματα. Μάλιστα είχαν διαβεβαιώσει ότι τον διέγραψαν από τις λίστες τους. Μάταια όμως…

Ο καταγγέλλων δεν χρησιμοποίησε τη δυνατότητα αυτοματοποιημένης διαγραφής που υπήρχε ενσωματωμένη στα προωθητικά SMS, αλλά άσκησε το δικαίωμα διαγραφής, απευθυνόμενος στην εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας. Ακολούθησε καταγγελία του πολίτη στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Η εταιρεία δήλωσε ότι διέγραψε τα στοιχεία του καταγγέλλοντα κι ότι ότι από αμέλεια του υπαλλήλου δεν διαγράφηκε το τηλέφωνο του από τη λίστα, διαβεβαιώνοντας ότι πλέον δεν θα ξαναενοχληθεί.

Όμως η ταλαιπωρία του συνεχίστηκε και ο καταγγέλλων επικοινώνησε εκ νέου με την Αρχή, αναφέροντας ότι έλαβε και πάλι μήνυμα στον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου για σκοπούς προώθησης των προϊόντων της εταιρείας. Αυτή τη φορά η εταιρεία απάντησε στην Αρχή ότι ενώ ζητήθηκε η διαγραφή των στοιχείων του καταγγέλλοντα, προέκυψε εκ των υστέρων λάθος/παράλειψη του απασχολούμενου στο χειρισμό της ηλεκτρονικής πλατφόρμας με αποτέλεσμα να παραμείνει εγγεγραμμένος στη λίστα επαφών της.

Το λάθος δεν έγινε αντιληπτό και δεν κατέστη γνωστό στη εταιρεία, παρά μόνο μετά τη δεύτερη καταγγελία, ενώ ήταν η μοναδική φορά που τέτοιο λάθος συνέβη. Η εταιρεία αναφέρει ότι ζήτησε από τη συνεργαζόμενη εταιρεία να της χορηγήσει τυχόν «ηλεκτρονικά ίχνη», αλλά έλαβε απάντηση ότι δεν διατηρούνται τέτοια στοιχεία στο server.

Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα δεν πείστηκε από τους ισχυρισμούς της εταιρείας στην οποία επέβαλε πρόστιμο 20.000 ευρώ για παράβαση του δικαιώματος διαγραφής και για μη ορθή διαδικασία κατά την εκ των υστέρων ικανοποίηση του δικαιώματος.

 

 

 

Νewsbreak.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ