Στο προεδρικό μέγαρο με παντόφλες, αλλά ιδού γιατί!




Έντονο σχολιασμό προκάλεσε η φωτογραφία ενός άντρα με βερμούδα και σαγιονάρες στο Προεδρικό Μέγαρο όπου γιορτάστηκε χθες η 48η επέτειος για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας.

Λίγο αργότερα, μετά το κύμα «οργής» από ορισμένους που έσπευσαν να σχολιάσουν βάσει της εξωτερικής του εμφάνισης, έγινε γνωστό πως πρόκειται για τον Ιωάννη Στρατάκη, έναν από τους κορυφαίους βιολιστές στη χώρα μας, ο οποίος συμμετέχει στην Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ.

Είναι ένας καλλιτέχνης με πολύ σημαντικές σπουδές και μόρφωση, ο οποίος επιπλέον μιλά άπταιστα αρχαία Ελληνικά.

Πολλές φορές τα φαινόμενα απατούν…

Ωστόσο ο κ. Στρατάκης αφενός δεν ήταν προσκεκλημένος στην δεξίωση, αφετέρου δεν πήγε έτσι ντυμένος κατά τη διάρκεια της, αλλά έφτασε με αυτά τα ρούχα για την πρόβα με σκοπό να αλλάξει στη συνέχεια και να φορέσει την ένδυση της Συμφωνικής Ορχήστρας.

Ο κ. Ιωάννης Στρατάκης

 

Ο Ιωάννης Στρατάκης στην ανάρτησή του γράφει αρχικά με διάθεση χιούμορ: «Να που μετά από σχεδόν 50 χρόνια υπηρέτης της τέχνης έγινα διάσημος για μια παντόφλα. Είδες που τελικά κανείς δεν γνωρίζει την τύχη του!».

Και στη συνέχεια εξήγησε πως επέλεξε να φτάσει με βερμούδα και σαγιονάρες γιατί η στολή του είναι από χοντρό ύφασμα και με τη ζέστη χθες δεν θα μπορούσε να αντέξει και θα κινδύνευε και να την τσαλακώσει. «Ήρθα πράγματι από την παραλία απευθείας στην (εργολαβική) εργασία μου, με οδικό ταξίδι 1,5 ώρας μέσα στη ντάλα για να είμαι στην ώρα μου.

Σημειώνει δε ότι κανείς δεν είχε σκεφτεί με τέτοια ζέστη να πάει λίγο νερό στα μέλη της ορχήστρας και αντίθετα χρειάστηκε ο ίδιος να περπατήσει στην άλλη πλευρά του Προεδρικού Μεγάρου και σε εκείνη τη… φάση τον έπιασε ο φωτογραφικός φακός.

«Λυπάμαι που έγινα αφορμή για τόση ταραχή, δικαιολογημένη μερικώς αν κανείς δεν γνωρίζει πως η φωτογραφία ελήφθη αρκετά πριν από την έναρξη της εκδήλωσης. Λυπάμαι επίσης που έγινα αφορμή να χυθεί τόσο λεκτικό δηλητήριο στο διαδίκτυο».

Όλο το κείμενο της ανάρτησης

Νά ποὺ μετὰ ἀπὸ σχεδὸν 50 χρόνια ὑπηρέτης τῆς τέχνης ἔγινα διάσχημος γιὰ μιὰ παντόφλα.
Εἶδες ποὺ τελικὰ κανεὶς δὲν γνωρίζει τὴν τύχη του!
Γιὰ τὰ ψιλὰ γράμματα:
1) Δὲν ὑπῆρξα προσκελκλημένος στὴν ἑορτὴ τῆς ἀποκαταστάσεως
2) Ἦλθα πράγματι ἀπὸ τὴν παραλία ἀπ’ εὐθείας στὴν (ἐργολαβικὴ) ἐργασία μου, μὲ ὁδικὸ ταξίδι 1,5 ὥρας μέσα στὴν ντάλα γιὰ νὰ εἶμαι στὴν ὥρα μου
3) Δὲν θὰ φόραγα τὸ (κατὰ τὰ ἄλλα ὄμορφο) κοστούμι ἐργασίας διότι εἶναι ἀπὸ χονδρὸ χειμερινὸ ὑφασμα καὶ κοντὰ στὰ 60 μου δὲν ἀντέχω καὶ πολὺ τὴν ζέστη καὶ τὴν ὑγρασία. Ἄλλωστε ἂν τὸ φόραγα ἀπὸ πρὶν ἴσως νὰ τσαλακωνόταν ἀπὸ τὸν ἱδρῶτα.
4) Ὅταν φθάσαμε δὲν εἶχε κανεὶς σκεφθεῖ ὅτι μπορεῖ νὰ διψᾶμε. Μετὰ ἀπὸ ὥρα ἔφεραν νερὸ. Δυστυχῶς τὸ ἐναπόθεσαν στὴν νοτιοανατολικὴ πλευρὰ τοῦ κήπου, ἴσως 1+ χιλιόμετρο μακρυὰ ἀπὸ τὰ καμαρίνια τῶν «ἐργατῶν». Ἐκείνη τὴν πορεία πρὸς τὸ νερὀ κατέγραψε ὁ φακὸς, ὥρα ποὺ ὁ κόσμος -πλὴν ἐλαχίστων- δὲν εἶχα ἀκόμη δεχθεῖ ἐπισκέπτες. Θὰ ἔβγαινα νὰ ἀγοράσω νεράκι ἀπ’ ἔξω, ἀλλὰ γιὰ λόγους ἀσφαλείας τὰ ΑΔΤ μας κρατοῦσε ἡ ἀσφάλεια εἰσόδου, ἄρα δὲν μποροῦσα οὔτε νὰ βγῶ οὔτε νὰ ξαναμπῶ.
5) Σήμερα τὸ πρωῒ διαπίστωσα πὼς μοιάζω μὲ γνωστὸ δημοσιογράφο-συντάκτη ἐπίσης γνωστῆς ἐφημερίδας, ποὺ ὁ ἄνθρωπος βρῆκε τὸν μπελά του (ἐκτὸς τὸ δικό μου σοκ)
6) Λυποῦμαι ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ γιὰ τὸση ταραχή, δικαιολογημένη μερικῶς ἐὰν κανεὶς δὲν γνωρίζῃ πὼς ἡ φωτογραφία ἐλήφθη ἀρκετὰ πρὶν τὴν ἔναρξι τῆς ἐκδηλώσεως.
7) Λυποῦμαι ἐπίσης ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ νὰ χυθῇ τόσο λεκτικὸ δηλητήριο στὸ διαδίκτυο.
Μὴν ἀνησυχῇτε ὅμως, τὰ κοστούμια μου εἶναι ὑπεράριθμα καὶ δὲν ὁδηγεῖς μὲ λουστρίνια, ἀλλὰ τὰ φέρνεις μαζί καὶ ντύνεσαι ὅταν πρέπει ὅπως πρέπει.
Ἄ! καὶ κάτι ἄλλο, τὴν Δημοκρατία δὲν τὴν κάνουν τὰ ροῦχα. Ρωτῆστε τὸν Κλεισθένη καὶ τὸν Περικλῆ γιὰ τὸ ποιά μάρκα κοστούμια προτιμοῦσαν. Ἐγὼ εἶμαι πιὸ κοντὰ μὲ τὴν σαγιονάρα… Καὶ ὄχι, δὲν πῆγα νὰ κάνω κάποια πολιτικὴ δήλωσι ἢ πρότασι. Εἶμαι μικρός καὶ ἱκανοποιημένος.

 

Ποιος είναι ο Ιωάννης Στρατάκης

Από το 1974 άρχισε να μελετά μουσική (βιολί και βιόλα) στην Ελλάδα, Ολλανδία, Μ. Βρεττανία, Ιταλία, Γερμανία, Ελβετία κ.α.

Τιμήθηκε με την υποτροφία «Μουσηγέτης» από τον Χ. Λαμπράκη.

Μετά το τέλος των σπουδών του παρακολούθησε σεμινάρια μουσικής τεχνικής και ερμηνείας.

Παράλληλα παρακολούθησε πανεπιστημιακά προγράμματα διοίκησης καλλιτεχνικών οργανισμών (Amsterdam, Maastricht) και σεμινάριο ραδιο-τηλεοπτικής εκφώνησης (Amsterdam).

Ίδρυσε και διηύθυνε φεστιβάλ κλασικής μουσικής (Flevoland, Ολλανδίας 2003-2004).

Έδωσε αμέτρητες συναυλίες ως κορυφαίος μουσικός ορχήστρας, μουσικός δωματίου και σολίστ κυρίως στο εξωτερικό όπου έζησε τα τελευταία 30 χρόνια.

Δίδαξε βιόλα στην Μουσική Ακαδημία του Amsterdam/Hilversum.

Υπήρξε συντάκτης του περιοδικού τύπου της Ελληνικής Κοινότητος Ουτρέχτης.

Στην Ελλάδα επέστρεψε το 2014 ως κορυφαίος βιολιστής της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, της Καμεράτας ΜΜΑ, της Metropolitan Symphony Orchestra of Athens, μουσικός δωματίου και εκπαιδευτής της Ορχήστρας Νέων «ΜΟΥSA» του ΜΜ Θεσσαλονίκης.

Μετά από 25 χρόνια μελέτης της αρχαιοελληνικής προφοράς, από το 2015 έχει αρχίσει να παρουσιάζει σε μορφή θεατρικού αναλογίου και ως ακουστικά βιβλία κείμενα της αρχαιοελληνικής γραμματείας.

 

Διατηρεί την ιστοσελίδα www.podium-arts.com/el/

 

Ακούστε τον να απαγγέλλει Όμηρο με την αρχαιοελληνική προφορά, κατά προσέγγιση πάντα, όπως και η Λακεδαιμονίων πολιτεία:

 

 

 



ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ